måndag 20 januari 2014

Back in business...


Det kändes väldigt skönt att vara tillbaka på jobbet igen, jag har saknat mina kollegor och min chef. Jag har en sån där toppenchef som jag verkligen kan babbla om allt med. Skitkul faktiskt!
Allt jobb flöt på så jäkla bra fram till lunch men sen strulade det ena efter det andra så jag blev inte klar med det jag hade velat bli klar med idag. Hoppas på att det rättar till sig tidigt imorn så jag kommer i fas igen. 

Skallvärk och enorm trötthet under eftermiddagen och jag kände inte ett endaste dugg för att träna idag. Tankarna jag hade igår om löpning ikväll försvann med kylan, det får räcka med en utomhusträning i veckan när det är så här kallt. Sarah messade och frågade om vi skulle ut och gå ikväll så jag planerade om och körde ett ryggpass på gymmet för att sen ta en promenad på ca 40 min med Sarah. Jäklar vad kul det var att gymma, haha, när jag väl är där kör jag hårt och kör jag hårt så har jag sjukt kul :)
Nu är ju kroppen sisådär lagom mör efter en magsjuka och vila en hel vecka, så det var verkligen inga märkvärdiga vikter. Men jag höll ett bra tempo och körde på med marklyft, stående rodd, latsdrag, sittande rodd, backflies kabeldrag, klassiska backflies och pullover.

Med tillräckligt med kläder på så blev promenaden helt underbar, prata massa om allt och inget med en vän samtidigt som man får motion. Good kombo!

Imorn är det min premiär på B.A.B.Y Runners Team, det ska bli skitkul. Jag läste precis att vi är 35 pers som har meddelat att vi kommer, sen är det ju inget måste att anmäla sin närvaro så det kan säkert bli en 40 härliga tjejer i kylan imorn. Helt galet kul!

Näe, nu ska jag avsluta mina squats som jag återupptagit igen. Så det blir nu 100 squats på 107 dagar :)

Kram på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar