onsdag 15 januari 2014

Hatar att vara sjuk...

Jag har så sjukt tråkigt, trots att jag plöjer Breaking Bad typ hela tiden så är det så tråkigt. Jag missade premiären igår och så missar jag en träning tillsammans med min gums ikväll. Kan det bli sämre??? Jo, jag kan lägga till att jag har sjukt mycket att göra på jobbet nu också, JÄTTEbra att tvingas vara hemma då. Jag har hört att det räcker med att man är hemma 24h efter sista symptom på magsjuka, men la ut frågan på facebook och ALLA svarade 48h. Så det är bara till att vara hemma imorn också.

Jag har iaf fått tillbaka lite matlust, hela två mackor fick jag i mig nyss. Utöver det så har jag ätit kexchoklad och druckit två glas blåbärssoppa. Tipp topp!
Igår åt jag en smörgås och en påse Mini mellanmål från OLW på hela dagen. Också tipp topp!
 
 Reslutatet blir en ond men dock platt mage iaf, haha!

Breaking Bad, har ni sett den? Sjukt bra serie, har fått två Golden globe awards och inte mindre än 9,6 av 10 på IMDb. Den är riktigt bra, gripande, spännande, sorglig och rolig på samma gång. Den handlar om en cancersjuk kemilärare som börjar samarbeta med en gammal elev för att framställa metamfetamin för att kunna betala för sin vård och trygga sin familjs framtid. Typ allt går fel men blir ändå rätt tillslut. Jag har precis tittat klart på säsong 2 och ja, jag har ju hela kvällen på mig och dagen imorn så det blir nog minst en säsong till bara där. 

Jag har härlig träningsvärk i armarna sen passet i måndags, jag skrev ju att jag fick till ett riktigt bra pass och japp, det fick jag. Triceps är riktigt stela, jag gillart! Är det nåt jag verkligen vill tajta till (förutom benen) så är det mina armar, gäddhänget är inte läckert!

Nä, nu ska jag väl köra igång med säsong 3 då. Yippi!
Längtar tills familjen kommer hem, men så kommer jag på att jag ändå inte får krama om dem så då känns det som det kvittar. Bara jobbigt att höra skrutt så nära utan att gå krama och pussa på henne :(

Over and out från sjuksängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar