onsdag 29 januari 2014

Grattis på födelsedagen älskling ♥

31 bast idag min snygga karl :) På vägen hem från jobbet stannade jag till på ett konditori och köpte med mig 3 olika bakelser till födelsedagsbarnet. Presenten blev väldigt poppis, hehe. Brukar man inte säga att vägen till en mans hjärta går genom magen? 

Nu känns det som jag börjar rycka upp mig lite igen, två träningspass nu och det känns skönt att vara igång även om det är lite på halvfart än så länge. Men ångesten att åka till gymmet idag var inte att leka med. Att välja kläder så här när INGENTING känns bra, usch! Helkroppsgördel hade varit nåt, hehe. Men väl på plats så gick det bra, körde bröst, triceps och mage. Kände mig oväntat stark och det är ju alltid kul, kan det bero på all mat jag stoppat i mig i Umeå kanske? 
Nej men summa summarum, det är kul att vara tillbaka :)


Imorn är det torsdag och min vilodag, fast jag egentligen inte alls vill vila imorn så är det min tur att sköta hemmet. Tisdag är Damirs dag och torsdagar är min dag.
Har iaf precis bokat in en kvällspromenad med Sarah, så får iaf röra lite på mig. Sen hoppas jag verkligen att jag är frisk på fredag så jag kan köra lite intervaller, vill svettas!
Åh, nu bestämde jag och Micke precis att vi ska ta en lunchpromenad imorn. Perfekt!

Idag fick vi hem Emilijas nya säng. Jag budade hem den på Tradera och underbart snälla Jonas hämtade upp den i Sthlm på vägen hem från jobbet idag. Hon sover som en stock. Haha, det trodde jag faktiskt inte. Inte första natten iaf, men hon anpassar sig direkt den där ungen. Världens bästa ♥


Idag blev det väldig sen träning, klockan är redan efter 23 och jag har inte duschat (eller badat) än. Usch, det kommer bli sent ikväll. Men jag laddades precis ner en ny ljudbok till min Iphone så det blir en perfekt godnattsaga sen när jag ska sova. Ytterligare en Lucy Dillon, en sån där tjejig måbra bok. Ville egentligen lyssna på Sylvia Day men hittade inte hennes böcker på svenska :(

Nu bada...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar