söndag 19 januari 2014

Hur ska jag vända detta nu då?


Usch vad jag känner mig off. Uppblåst efter att helt ha tömt mig i 1,5 dygn och sen endast levt på vitt bröd fram till fredag kväll då jag åt en sallad. Och sen att slå till med en 3-rätters med en hel del vin efter att bara ha ätit frukost igår... Min mage är som en ballong och det är skitjobbigt! Inget endorfinpåslag från träning sen i måndags, också en skitjobbig känsla! Lägg sen till lite jobbstress och en hel del förslappning. Då har ni ungefär den känslan jag har just nu :(

Imorn borde jag ta på mig pannlampan och ge mig ut på en löprunda på kvällen. Svettas riktigt ordentligt och fylla på med energi. Ett gympass kommer inte kännas lika bra just imorn efter så här lång vila. Löprunda eller 1h på crossen. 
Långkörare med cardio är inte vad jag tror på när det gäller att forma till kroppen och tappa fett. Men när man vill svettas ordentligt så behövs det nåt sånt pass. Nu har ju jag anmält mig till Tough Viking i maj så det kommer bli en hel del löpning inför det, men annars tycker jag att man ska satsa på intervaller och hård styrketräning, för mig har det helt klart gett bäst resultat med kroppen. 

Förutom att magen fortfarande mått lite sådär under helgen så har den varit väldigt trevlig. Bowlingturnering med tjocka släkten i fredags. 
Pulkaåkning med lilla familjen i lördags förmiddag, tjejmiddag och utgång lördag kväll. Handboll Flickor -03 vid lunch idag och sen finbesök från Uppsala hela eftermiddagen. Och som pricken över i´t så visade det sig att vi hade ett avsnitt kvar på Sons of anarchy, vi som trodde vi hade sett det sista avsnittet. Vilken lycka! Men vilket jäkla avsnitt, bbuuuuhuuuu! En klump i magen och tårfyllda ögon, så slutade det avsnittet. 

Lite bilder från helgen
Snälla Fia och kusin Anton var barnvakt åt skruttas ♥
Morgonmys igår morse
Inte jättebakis men det har gått åt några sånna här under dagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar