torsdag 16 januari 2014

Kommer inte på nån bra rubrik...

Nu har nästan hela veckan gått och jag har då inte gjort ett dugg. Idag luftade jag mig lite på stan, hade några ärenden som var lagom mycket att orka med på en dag. Jag var helt slut bara av att ta mig ner på stan och då tog jag bilen. Usch, så himla matt och sliten! Har bestämt mig för att vara hemma från jobbet imorn också och bara vila upp mig, sen har vi släktmästerskap i bowling på kvällen. Jag är ju ingen tippad vinnare där inte så lite sliten eller inte gör nog varken av eller till.

Ska ta mig en kvällsmacka och sen lägga mig i ett bad innan jag kryper ner i vår renbäddade säng. Orkade inte så många avsnitt Breaking Bad igår men halva säsong 3 är iaf avklarad, riktigt bra fortfarande. Idag när jag gick på stan så hörde jag ett par bakom mig prata om en kemilärare som får cancer och börjar knarklanga istället, haha. Vilket sammanträffande.

Självklart ingen träning idag, hade tänkt mig en liten promenad men nää. Det får vänta tills jag fått tillbaka mina krafter ordentligt. Kanske hinner jag med nån träning på söndag, annars får det vänta till måndag. Haha, först tränar jag 10 dagar på raken sen så vilar jag 6 dagar. Sen kommer jag träna måndag - torsdag innan vi åker till Umeå där det inte kommer bli så mycket träning. Eller jag ska fasen se till att komma ut på en runda varje dag där uppe, annars kommer jag aldrig komma in i det här igen. Bara nu efter dessa tre dagar så känns det som jag aldrig mer vill träna, jag vill bara slöa mig och ligga och kolla serier hela tiden. Tror väl säkert det beror lite på att jag som sagt inte har nån energi, men ändå, vad snabbt det går att komma ur fas.

Tjejmiddag på lördag och jag har för en gångs skull ansträngt mig lite med menyn. Eftersom jag vill att det ska vara en överraskning så kan jag inte skriva ner menyn här förs efter middagen, men det blir iaf nya rätter till för- och varmrätt sen till efterrätt helgarderar jag mig med en gammal goding.

Ha en kanonkväll där ute ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar