onsdag 7 november 2012

8an är här :)



Jag kunde inte hålla mig den här gången heller. Det här med vägning en gång i veckan funkar inte för mig. Har aldrig gjort och kommer nog inte att göra heller, iaf inte när man kör en sån här liten satsning som jag gör nu. Jag är alldeles för nyfiken. Men jag looooovar att inte mäta mig förs den sista iaf. Haha...

Så idag blev det alltså vågen och den visade 78,5kg. Tjohooohoooooooo! Och nåt mer kan kanske hända innan fredag, vi får se. Men 8an är här iaf, vilket var det jag hoppades på denna vecka.
Minus 0,9 sen i fredags, det är bra! Och minus 1,6kg sen starten på Novemberutmaningen. Det är också bra!

Detta gav mig mersmak så imorn kommer jag gå upp en timme tidigare för att ta en promenad innan jobbet.

Kör bara kör!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar