fredag 2 november 2012

Fredagsträning innan fredagsmyset drar igång

 
 
Hehe, jag gillade verkligen den här bilden. Den passar så bra in på det tankesätt jag försöker pränta in i skallen på mig själv. Igår mådde jag ju inte alls bra när jag var på gymmet. Kunde lika gärna ha skippat träningen och åkt hem istället. Men jag valde att köra och idag mår jag mycket bättre och har mer träningsvärk efter gårdagens pass än jag haft på väldigt länge.
 
Damir hämtade mig vid jobbet idag också, så åkte vi till gymmet direkt. Axlar (igen) på schemat, jag har verkligen inte fått till ett optimalt schema den här veckan. Men men, ibland blir det så. Jag vilar helst en muskelgrupp 2 hela dagar innan ett nytt pass. Men nu har axlarna fått jobba väldigt hårt. Det ger ju resultat iaf, men imorn tänker jag nog inte ens lyfta armarna så trötta är dem. 

Om jag här om dagen hade tjockislinser på mig och tyckte att jag såg tjock ut i varenda spegel, så hade jag idag vältränadlinser på mig för idag kändes det jättebra när jag kollade mig i spegeln. Bad till och med Damir ta en bild, men när jag väl såg bilderna så insåg jag att jag måste haft inbillningslinserna på mig. För det såg inte ett dugg vältränat ut på dem. Haha, sanslöst!

Men jag tänkte faktiskt bjuda på dem bilderna iaf, vältränade eller inte :)

 
 
 

 
Den första bilden är sämst kvalitet men på den tycker jag iaf att det syns lite muskler vid axlarna. Haha, man griper efter halmstrån. Aja, det är iaf sånna här "synvillor" som gör mig peppad på att bränna bort mer fett. Då skulle man se dem på riktigt och inte bara skymta dem där under. Det är bara köra på helt enkelt.
 

Nu blir det fredagsmys med tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar