fredag 30 november 2012

And here it comes.......!

Mina resultat på Novemberutmaningen. Om någon annan vill bidra med sina centimeter så skicka dem till mig så räknar jag ihop allt till ett inlägg på söndag eller måndag.

 



Ninas startmått 2012-10-29
Vikt 80,1kg
Arm 34,5cm
Lår 70cm
Rakt över naveln 84cm
Tjockaste stället på magen 95cm

Nina idag 2012-11-30
Vikt 77,3kg     -2,8kg
Arm 33cm       -1,5cm
Lår 67cm         -3cm
Rakt över naveln 82cm     -2cm
Tjockaste stället på magen 89cm     -6cm

Fy fasen vad jag är nöjd med dessa resultat. 5 veckor och kroppen känns så j-vla bra igen. Tjohoooooooo! :)

8 kommentarer:

  1. Bra jobbat !! Jag är full av beundran för din beslutsamhet, önskar jag hade hälften av din vilja.....Men man blir lite inspirerad det måste jag tillstå ! Ha en underbar helg i Stockholm, det förtjänar du verkligen !!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Annika.
      Man får inte glömma att jag tycker ju det är väldigt kul att träna. Det är dietandet jag tycker är mindre kul :)
      Stockholm var mer än underbart!
      Tack

      Radera
  2. Bra jobbat gumman :) Du är såååååå duktig och en sann inspiration :) KRAM

    SvaraRadera
  3. Grand hotell, lyxigt...men det är du värd!!
    Själv har jag bara tappat ett par kg, men några cm här och där, vilket känns bra!
    Kämpa på
    Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var verkligen otroligt lyxigt, men man måste ju unna sig lite :) hehe

      Centimeterna är viktigast, vad som pågår inuti kroppen har man ingen aning om. Det får man inte glömma :)

      Radera