tisdag 13 november 2012

Min tisdag

Idag är det fullt upp, sitter och laddar lite i soffan innan jag tar tag i dagen. Dricker min första halvliter vatten och en multivitaminbrus till. Ska ner 5 till halvliter innan jag kryper ner i sängen ikväll.
Tvätten är jag redan igång med och nu strax ska jag göra gröt till Emilija. Sen bär det av på promenad som avslutas med handling på Lidl. Sen får Nina äta frulle som består av två ägg, kaviar och kanske lite te. Vi får se om jag är sugen eller om det blir lite vatten till bara.

Där har ungefär halva dagen gått.

Har grytbitar på upptining i micron, vette fasen vad jag ska hitta på med dem. Men nåt ätbart ska det bli iaf. Damirs macka och matlådor ska göra iordning. Emilija ska ha mat och så ska hon sova en stund också på eftermiddagen. Jag ska intaga både lunch och mellanmål. Kosttillsskotten ska doseras och blandas. Har tvättstugan bokad hela dagen, 7-17, så det blir upp och ner dit några vändor under dagen också.
Klockan 16.10 ska jag stå ombytt och redo att åka till gymmet.

Hej tisdag, nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar