torsdag 8 november 2012

Trött - tröttare - Nina



Idag blir jag inte sen, fy tusan vad trött jag är. Fick verkligen kämpa mig igenom träningen ikväll. Axlar och triceps, ett riktigt favvopass egentligen. Men idag gick det såååå tungt. Men jag bet ihop och körde på. Ni vet ju, är man väl där så kan man lika gärna köra gärnet. Men det var mycket pust och stön mellan setten :)

Vid middagen ville jag nästan lägga ner besticken och köra ner huvudet i tallriken och slaffsa i mig som en hund. Men jag la band på dem tankarna och la istället ner besticken efter varje tugga för att vila armarna. Då har man kört på rätt bra va?!

Imorn vilar jag, kommer inte ihåg just nu hur mitt schema såg ut för veckan, men imorn vilar jag och lördag ska jag köra med Fia på gymmet och söndag blir det förhoppningsvis träning med Damir igen.
Men nu BADA och sen bums i säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar