torsdag 22 november 2012

Dog lite på intervallpasset ikväll

FY FA....bian vad jobbiga intervallerna var ikväll. Jag stånkade och stönade som en brunstig kossa där på bandet. Det var hemskt jobbigt!
Jag gav mig på ett nytt intervallupplägg alá Olga Rönnberg. Jag pallade inte :( Jag fick korta ner lite på 2-minutarna och köra lite längre än 1 minut på det lite lägre tempot. 25 minuter på bandet och sen supersettade jag vader och rumpa.
Det var sjukt jobbigt och helt klart värt att köra flera gånger :)



Jag känner av att det är torsdag och länge sen jag åt kolhydrater. Ju längre veckan går desto tröttade blir jag, men snart är det dags för påfyllning igen. 7 dagar kvar på Novemberutmaningen, sen kommer jag börja äta kolisar igen :)

Som jag skrev i morse så hade inte vågen ändrat sig speciellt mycket idag, men när jag kollar mig i spegeln så ser det inte pluffsigt ut alls, så då skiter jag rätt ut sagt i vad vågen visar. Men imorn är det fredag och den "riktiga" veckovägningen. Så vi får väl se vad den är på för humör då.
Det ska bli jättekul att mäta sig igen om en vecka. Håller tummarna på några centimeter iaf, hoppas hoppas!
Hur går det för er där hemma? Är den nån som fortfarande är med?

Fredag imorn, promenad på bandet, jobba och sen ett axel- och tricepspass på gymmet. Damirs och mitt fredagsmys består av tacos och var sin proteinbar. Vi hittade en ny smak förra veckan och den är sjukt god. http://www.mmsports.se/FortiFX-bar.html Där har ni den. Nu är den tydligen tillfälligt slut på nätet, men jag hoppas på att den finns i butik iaf. Den är ugnsbakad och är verkligen chokladig. Mums!

Lördags tänker jag vila, söndag har jag skrivit upp att jag kan jobba om det behövs, 7-12, sen är det träning igen som gäller. Denna söndag är det benen som ska få lida igen. Jag ska kolla med min farbror om han har lust att coacha mig/oss på det passet. Han har sjuka ben, så vem är väl bättre att be om hjälp än honom? :)


Min farbrors lår :)


Men nu tänker jag krypa ner under täcket och kolla bonde söker fru på min lur. Haha, den ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar