torsdag 29 november 2012

Imorn är det dags!

 
Imorn är det dags... Måttbandet och vågen är framtaget för mätning. Det ska bli väldigt spännande att se vad jag kan ha fått för resultat på denna fem veckor långa utmaning, eller korta utmaning om man så vill.
 
Sista dagen på Novemberutmaningen har sett ur så här när det gäller träning och kost:
  • Innan frukost: 1/2 liter vatten, 1 koffeintablett
  • Frukost: 2 ägg, lite kaviar, 1/2 liter vatten
  • Powerwalk tillsammans med Sarah och lilla Line, efter ca 45 minuter så "släppte" jag av dem på vägen och fortsatte själv i ca 40 minuter till i riktigt högt tempo. Bästa Emilija satt så snällt i vagnen trots snö och blåst, hon är verkligen snäll mot sin mamma :)
  • Lunch: 120g grytbitar, sallad, 15g philadelphiaost, julmust light
  • Mellanmål: 150g kesella med funlight och lite kanel, 20g nötter
  • PWO i form av Craze och Aminos
  • Benträning + mage i ca 60 minuter
  • Cardio 45 minuter på crossen
  • Proteinshake
  • Middag: 120g räkor/kräftor, sallad, 1/2 avokado, julmust light
Har även druckit mina 3 liter vatten, tror till och med det blev mer idag. Så nu är det bara hålla tummarna för bra resultat imorn. Jag hade hoppats på att vara närmare 75kg på vågen, men efter att veckorna gått så är jag nu glad om den visar 77kg :)
Måttbandet har jag ingen aning om vad jag kan räkna med, det får bli en glad överraskning (hoppas jag).
 
Ni andra har ju en dag till på er att snygga till siffrorna om ni vill det. Men jag drar till Stockholm imorn och inleder min härliga helg som jag sett fram emot ett bra tag nu, så jag avslutar min utmaning imorn bitti.
 
Tänk att det redan gått fem veckor :)
 
 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar