onsdag 28 november 2012

Härliga träning

 
Idag hade jag kunnat träna precis hela kvällen. J-vlar vad bra det gick och vilken härlig känsla jag hade passet igenom. Skitkul!
Började med lite intervaller i 30 minuter, inkl uppvärmning och lite nedvarvning. Jag körde en minuts snabb löpning varvat med en minut gång. Fick upp flåset rejält och svetten droppade om mig. Exakt som det ska vara med andra ord!
 
Sen körde jag 6 övningar axlar.
Utsida med hantel
Utsida i maskin
Sittande militärpress i Smithen
Stående militärpress i Smithen - Sittande militärpress bakom nacken
Hantellyft framför kroppen - Drag till hakan i cable crossen
 
3 övningar triceps
Pushdowns
Liggande tricepspress (lite lite lutning på bänken)
Kickbacks
 
Som sagt, ett grymt härligt pass idag :)

 
 

OBS
Det är inte tjejen i brevet som har en triceps som på bilden

(men dock hennes sambo)

2 kommentarer: