lördag 3 november 2012

Lördag = Mumsfilibabadag :)

Fram tills nu har det blivit...
1,5 färsk minibaguette, med smör, ost, lightsalami
Te med honung
1 kanelbulle, 3 kakor
2 kryddkorvar med pulvermos, ett glas mjölk
3 kanelbullar, 1 chokladboll

Maaaaaaaaaassa proteiner som ni ser, haha!
Och än är inte dagen slut. Inte kanelbullarna och chokladbollarna heller för den delen.
Fortsättning följer...


Följde med mamma och pappa till gravarna idag. Det är så himla fint när alla tänder ljus till minne av sina nära och kära som lämnat oss.
Gick genom minneslunden och sände en tanke till pappa C. Tänker på honom väldigt ofta, han var en riktigt riktigt bra man och jag hoppas verkligen att vi kan ses igen i Nangijala :)



Nu ska jag hoppa i plurret en stund och softa lite innan Skruttan gör mig sällskap. Hon, precis som jag, älskar att bada. Hoppas bara hon kommer gilla att bada ute också och inte bli en badkruka som mig.

Ha en trevlig lördag folks och ta hand om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar