tisdag 27 november 2012

Hej hej hallå

Sorry för urusel uppdatering på bloggen de senaste dagarna. Men nu är jag här iaf och tänkte spotta ur mig ett inlägg eller två :)
För att bläddra tillbaka några dagar då så skrev jag ett minimalt inlägg om min fredagsvikt. Det kändes inge vidare att det var plus- minus noll på två veckor. Eller till och med +0,1kg. Ok mens och allt vad det innebär, men på den veckan plus då förra veckan utan mens så ska det iaf bli lite minus. Men icke!
Nu är det bara onsdag och torsdag kvar på utmaningen för mig iaf. Fredag morgon tar jag fram måttbandet och så får vi se vad som hänt där. Självklart blir det fredagsvikt också. Ska bli väldigt spännande och se vad som hänt på 5 veckor. Jag känner ju på kläder att det hänt nåt iaf.

Jag hoppas hoppas hoppas att jag är närmare 77 än 78 på vågen också. Det var ju egentligen huvudanledningen till denna utmaning, att komma bort från min evighetsplatå på 80kg.

Så 2 dagar kvar alltså och jag är ledig båda dessa dagar från jobbet. Det innebär 2 rejäla powerwalks och 2 tunga styrkepass. Kör bara kör!

Jag vill ju gärna sätta upp lite trevliga saker vid mållinjen när jag gör en sån här satsning. Första gången hade jag en Thailandsresa inbokad. Andra gången en weekend i Göteborg. Nu tredje gången så har vi en weekend i Stockholm inbokad. Vi åker på fredag och bor hos min fina vän Ella, äter middag och dricker nåt glas rött. Sen på lördag har jag och Damir bokat in oss på Grand Hotell för en natt där. De har tydligen ett underbart spa som vi ska gotta oss i. På kvällen ska vi äta vårt lyxiga skaldjursjulbord för tredje året i rad. Så hämtar vi Emilija igen på söndag eftermiddag och åker hem till Eskílstuna igen. Mys mys och en perfekt upplevelse att ha vid mållinjen.

Nu kör vi sista dagarna stenhårt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar