fredag 9 november 2012

Tjejkväll






Jag och lilla korvas har haft tjejkväll. I sisådär 2 timmar innan hon somnade för natten :)
Bad om lite tips på filmer igår och fick ett på filmen What to expect when you are expecting. En riktig riktig tjejfilm. And I liked it!! Haha, tjurade som ett litet barn här ensam i soffan. Den där lilla grejen som drabbade mig förra året (även kallad graviditet) har verkligen gjort mig blödig. Jösses vad jag tjurar titt som tätt. Kan se en minut på typ Lyxfällan och fälla en tår. Haha, känner knappt igen mig själv.
Igår på bandet på gymmet så började jag nästa tjura för att jag var så lycklig. Ja just ja, idag på jobbet visade chefen mig ett klipp på youtube. Jag ansträngde mig verkligen för att inte bli rörd till tårar av klippen, jag lyckades hålla tårarna borta. Men istället blev jag jättesnuvig och satt och snorade.

Idag har jag vilat, förutom promenaden imorse då såklart. Och det känns väldigt skönt i kroppen. Har ätit lite (läs mycket) mer än vanligt. Tänkte gå loss på ost och räkor nu faktiskt. Mums! Ett glas vin skulle vara gott till men jag ska tusan hålla mig helt "vit" under Novemberutmaningen. Det går ju så jäkla bra så nu är det bara fortsätta och se vart man landar.

Nu lite X-factor som jag har spelat in eftersom jag kollade på film och så lite räkor till det.

Ha en mysig fredag där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar