söndag 13 januari 2013

30 år

Jag fyller ju för tusan snart 30 år. 30 år????!!!!!!!!!!!!?!! Hur gick det här till egentligen? Jag var ju nyss typ 25?
Damir fyller 30 om nån vecka bara. Han vill inte fira med nåt storslaget, för honom räcker det med vår resa. Vilket inte är så länge kvar till nu. Gud vad härligt det ska bli!
Och ny bikini har jag köpt också. På rean självklart, haha! Jag testade den i badhuset igår och den satt faktiskt helt ok.
Men mina tuttar är ju fasen katastrof. Där kan man också fråga sig vad som hände egentligen? Förut  ramlade dem ut när jag lutade mig framåt för att dem var för stora för i stort sett alla bikinis. Nu ramlar dem ut för att dem är för sladdriga och ligger inte kvar i kupan.
Haha, man är ju en sexbomb ända ut i fingerspetsarna. Jag får helt enkelt stå upprätt när jag har bikini nu förtiden :)

Hmm, 30 år var det ja....
Jag försöker minnas några milstolpar i mitt liv, både bra och dåliga. Minnet sviker mig rätt duktigt så jag får nog helt enkelt acceptera min ålder.
30år.... Hmm....
28 år var jag alltså när jag blev mamma.
26 år var jag när Damir knackade på i mitt liv.
Det innebär att jag var 23år när jag och Jonas gjorde slut.
20 år var jag när jag flyttade till Stockholm.

Ååååh, här börjar det bli svårt....

19år var jag när jag tog studenten. Haha, unikt som bara den.
17år när jag träffade Jonas.
Hmm, jag minns fan inte några fler milstolpar i mitt liv. Vetta fan om milstolpar är rätt namn, men ni fattar.

När man tänker tillbaka lite så här så får jag faktiskt lite panik. Det här är livet, mitt liv. Mitt enda liv jag har. Jäklar vad jag ska försöka fokusera på bra saker och försöka uppleva saker jag vill uppleva. Om 10 år hoppas jag att jag kan fylla på denna listan med massa bra saker :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar