söndag 20 januari 2013

F som i party

I går var det fest, vi var 17 vänner som samlades för att partaja lite. Jag älskar ju allt som har med tävlingar och lekar att göra så självklart hade jag planerat ihop en liten 5-kamp.
Lagindelningen gick smidigt och alla kämpade på bra. Så jäkla kul att se vinnarskallarna i gänget, hur dem går in för varje gren till 100%.

Lag Flen(sostarna)


Lag 1


Lag 3


Här skulle man kasta långt med långkalsong. Eller det är nylonstrumpor och man kommer inte alls så långt som man tänkt sig :)


Underbar att se hur Fia coachar Tezzan när hon ska kasta.


Vika pappersplan med en hand.


Kommunikatören gör sitt jobb.


Danne drar iväg det vinnandes kastet.


Flen (sostarna)



Klurigt i köket.


 
Idag har det självklart inte blivit nån träning alls. Kebab, kladdkaka och fyllda pannkakor. Mumma!

Men jag drog till gymmet igår morse och körde lite cardio på morgonen och imorn kör jag som vanligt igen.
Har haft tur med baksmällan idag, den har varit väldigt mild. Jobb 7-14 inom socialpsyk imorn, ska bli skoj. Jobbar hemifrån några timmar sen med det andra jobbet. Sen TRÄNING!!

Nu tänkte jag bädda ner mig under en gosfilt och kolla film. Damir kollar på amerikans fotboll på tv så jag ska ta nån bra tjejig film att kolla på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar