torsdag 17 januari 2013

Jobb 1, jobb 2 & träning



Först ena jobbet 7-14, sen direkt till andra jobbet 14-17, sen direkt till gymmet 17-18.30.
I många år nu har jag räknat in min träning till min arbetsdag. Jag tränar varje dag och det är liksom nästan lika viktigt som att jobba. Träningen är obligatorisk och planerar jag in nånting så är det alltid efter träningen. Mina vänner och familj vet att det är så jag funkar och det är så himla skönt att inte behöva berätta att man ska träna. De som vill träffa mig vet att det är efter träningstid :)
Ikväll kom Tezzan över och umgicks lite. Det var alldeles för länge sen, men desto mysigare att äntligen få ses. Massa gottigt att prata om!

Armar och mage skulle det vara idag. När jag stod på crossen så kom jag på att jag hade glömt köra mage. Hmm... Tre muskelgrupper att köra och jag glömmer bort en? Aja, det får bli mage och intervaller imorn.

Fick väldigt bra kontakt med bickarna idag och jag känner redan nu att det kommer strama ordentligt imorn. Finfint!

Imorn är det ju fredag, vilket betyder att vi äter den obligatoriska tacosen på kvällen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar