torsdag 3 januari 2013

Pass två för 2013

Idag fick det bli ryggen som fick kämpa lite. Eller rätt mycket faktiskt. Tänk vad kul det skulle vara om man kunde äta så som jag gjort nu i två veckor utan att gå upp, man skulle ju gå omkring som Starke Adolf hela tiden.
Men icke... Så kul ska vi inte ha, här ska dietas och kämpas på crossen och fötterna ska vandra och vandra. Allt för att bränna lite kalorier :)

Samma sak idag med pw, gym och cardio. Kroppen känns redan lite fastare.
Har hållt mig inom mitt dagliga intag när det gäller kalorierna och det känns helt ok. Lite hungrigare idag iofs men inte värre än att det går.
Snart är det dags för M-veckan och då är sötsuget sjukt jobbigt, så jag får passa på att njuta lite nu när det är under kontroll.

Nu är ni så där dåliga på att lämna en kommentar här igen. Är det trist när jag skriver om min träning dag ut och dag in?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar