söndag 6 januari 2013

Helgens träning

Fy f-an vilken bra träningshelg jag haft. Fredag, lördag OCH söndag!!! Jag blir så glad när träningen går så här bra. Axelpasset igår kan jag väl kanske inte riktigt räkna som ett bra pass, men jag åkte tillbaka till gymmet efter bara nån timme och körde ett förbränningspass istället. Axelpasset gör jag om imorn istället. Men jag satte ändå ett personbästa i axelpress, 12,5 kiloshantlarna flög upp hela 8 gånger. Eller ja, de sista 3 gångerna så flög dem väl kanske inte upp men upp kom dem iaf :)

Idag körde jag ben och satte personbästa i benböj. De var inte djupa och inte snygga, men de var iaf. 110kg på stången i Smithen.
Jag hoppas på lite träningsvärk imorn, inte för mycket men lite så man känner att benen fått jobba. Jag får ju inte träningsvärk speciellt ofta. Jag blir stel och lite öm i musklerna men det är inte ofta jag får riktigt träningsvärk. Ibland kan jag sakna känslan.

Jag skulle vilja hitta nån att träna med. Inte alla dagar i veckan men kanske 2-3 pass tillsammans vore super.
Men jag vet inte vem det skulle kunna vara. Jag gillar att hjälpa mina vänner på gymmet, man pushar och peppar. Men det vore så jäkla bra att träna med nån som gör samma sak för mig. Nån med samma inställning som jag, nån som kan piska mig lite så jag kör ännu hårdare.
Aja, vi får väl se om det dyker upp nån träningspartner under våren. Om jag har nån här som läser som också tränar på Power och känner sig träffad så säg till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar