måndag 28 januari 2013

Sällskap på gymmet ikväll

Jag och Fia bestämde förra veckan att vi skulle träna ihop ikväll. Det är så himla kul att köra med Fia för hon tar verkligen ut sig ordentligt och man peppar varandra.
Vi började med 20 minuter intervaller på bandet, la upp dem enligt följande:
1 minut på 6an
1 minut på 7an
1 minut på 9an
1 minut  maxat (jag körde 12-13)
Sen gjorde vi om samma sak fyra gånger, ett perfekt intervallpass :)

Efter det så körde vi rygg och mage. Det kändes att man fyllt på alla depåer ordentligt i helgen för jag var riktigt stark. Fia imponerade som tusan hon också. Det var första gången hon körde ett riktigt ryggpass på gymmet och hon var inte långt efter med vikterna. Väldigt bra jobbat! :)
Nu hoppas vi på lite träningsvärk imorn.

Jag vann över tröttheten och tog mig till gymmet för en morgonpromenad. När jag öppnade dörren så möttes jag av denna.....



Tröttheten var som bortblåst och jag kände mig skithurtig där på bandet. Nästan till och med så jag ville jogga lite, men jag hejdade mig. Haha!

En bra träningsdag och en mycket bra kostdag. Jag var otroligt sötsugen här för nån timme sen, men jag tog en skiva rökt kött, en klunk pepsi max och sen ett tuggummi, så var faran över för den gången.

Hoppas ni också haft en bra måndag där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar