onsdag 30 januari 2013

Åh vilken nostalgitripp

Sitter och tittar på Mia på Grötö. Jag gillar verkligen henne och hennes värmländska gör henne bara ännu bättre.
Men iaf, idag så spelade dem låten Girls just wanna have fun och det fick mig och tänka på den filmen. Jag ÄLSKADE den filmen när jag var liten. Såg den om och om igen. Vilket jag iofs gjorde med de flesta filmer. Jag tittade verkligen sönder filmerna, kunde varenda replik utantill.
Mitt ordningssinne visade sig redan då. Jag sorterade nämligen alla videoband och gav dem nummer som jag sen skrev upp i en liten bok. Så då behövde man bara läsa i boken var filmen var nånstans och slapp leta bland alla banden. Haha, så typiskt mig fast i lite mindre och enklare skala :)

Jag sökte iaf på Girls just wanna have fun på youtube och fick bara sånna nostalgikänslor.

Säg att det finns nån mer där ute som gillade den lika mycket som jag....


3 kommentarer:

  1. Jag älskade den filmen och tittade liksom du på den miljoner ggr. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi kanske skulle ha en nostalgikväll och titta på den och dricka rosa drinkar :)

      Radera
    2. Låter som en väldigt bra ide! Den där kvinnan är ihopkopplad med rosa drinkar :)

      Radera