söndag 6 januari 2013

Födelsedagskalas för min käre vän Emma

 
Idag var vi till Sthlm och firade min underbara vän Emma som fyllde år igår. Där var hela gänget med vänner, Guuuud vad jag saknar er hela bunten.
Varje gång jag väljer att sätta mig den där timmen det tar att åka så är jag alltid överens med mig själv efteråt att det varit värt det. Mer än värt det till och med.
Bestämde mig att jag måste bli bättre på att umgås med mina vänner i sthlm för OJ vad jag tycker om dem.
Här i stan är det bara en av mina närmsta vänner som har barn. I sthlm har det skett en babyboom i mitt gamla gäng. Har dem inte barn så väntas det barn :)
 
Emilija och Hampus fann varandra och lekte jättefint. Många säger ju att Emilija är så himla snäll och lugn. Precis samma sak kan man säga om Hampus, så himla gullig och snäll. En mycket bra lekkompis :)
Med på bilden är också lilla Esperanza. Lite liten för att vara med och leka just nu, men vänta några månader så är hon snart ikapp.




Leken tog ut sin rätt och Emilija deckade i födelsedagsbarnets säng.
 

Väl hemma så städade vi bort julen. Jag älskar att julpynta och jag ÄLSKAR att få städa bort allt också. Eller själva städandet kan jag ju gärna slippa men när det är klart känns det så rent och fint hemma. Och tänk att granen har lika många barr nu som i början av december :)

 
 

1 kommentar:

  1. Tusen tack för igår, humsi! Alltid lika mysigt! Puss å kram

    SvaraRadera