fredag 25 januari 2013

Axlar igår och armar idag

Jag var så trött igår att jag bara satt här utan att orka röra mig ur fläcken. Eftersom jag inte orkade resa mig för att krypa ner i sängen så blev det ju sent innan jag somnade. Vaknade trött och har varit trött i stort sett hela dagen.
Vi har haft bilen inlämnad på verkstad idag och efter att Damir hämtat hem den och tränat klart så hann klockan bli 19.30 innan jag var på gymmet.
Idag var det verkligen tungt, halv 8 en fredags kväll, no fun. Men jag körde på ändå, är man väl där så kan man lika gärna köra på så man inte kastar bort sin tid.

Började med 15 minuter på crossen, sen gick jag 10 minuter på bandet innan jag sprang 1,5km. Ökade på med 0,5 km idag och det känns helt ok i höften. Tänk om jag kan fortsätta öka utan att det blir nå värre. Hoppas hoppas....

Sen körde jag 3 set triceps och 4 set biceps. Supersettade så det gick lite snabbare.

Efter var jag tvungen att åka på ett ärende, snorhalt på vägarna och jag sladdade ofrivilligt i flera rondeller. Sjukt halt, det bara släppte hela tiden. Jag var inte hemma förs 21.00 och nu sitter jag här i soffan helt slut. Ska stretcha bara innan jag hoppar i säng.

Imorn är det lördag och jag tänker försöka vila ut en stund innan jag startar dagen. På eftermiddagen ska vi fira Damir så då kommer det massa folk. Men en liten stunds vila ska jag allt få till iaf.

Men nu.... Sängen!!

Laku noc!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar