tisdag 16 april 2013

Anställningsintervju



Har nog inte berättat att jag blivit kallad till en första intervju till ett av dem jobb jag sökt den senaste tiden. Blev så himla glad när den ansvarige för rekryteringen ringde att hon omöjligt kan ha missat min glädje.

Hon var verkligen supertrevlig och vi satt i nästa 2 timmar, 1,45 närmare bestämt. Haha, hoppas det är ett gott tecken när tiden bara flyger iväg så. Hoppas hoppas!!!

Jag behöver ju verkligen ha nåt mer fast jobb nu när skrutt börjar dagis. Men det här jobbet är inte vilket jobb som helst, nåt jag bara tar för att jag måste ha ett jobb. Jag tror verkligen jag skulle trivas hur bra som helst på företaget och att jobba med löner är nåt jag tycker är jättekul. Så jag hoppas i dubbel bemärkelse.

Vi var fem stycken som var kallade till en första intervju och av oss går två vidare till ytterligare en. Håll tummarna för att jag får ett positivt besked och får träffa henne igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar