måndag 22 april 2013

Dags att dra i handbromsen lite...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHH, hela mitt inlägg försvann. Helvette!!

Nu blev jag så irriterad att jag faktiskt inte orkar med att skriva en gång till. Orkar inte ens försöka komma ihåg vad jag skrev så det får bli nytt helt enkelt.

Korvstraganoff på bilden, en av mina absoluta favoriträtter i hela mitt liv. Jag lagar det ofta till skruttas och kan aldrig låta bli att smaka lite själv också. Mums!

 
4 dagars ätande har det blivit, det är ju lite sisådär kanske. Men har inte nån ångest utan känner bara att nu kör jag på igen. Skön känsla!
 
Nu är jag tillbaka på 1100 kcal för att chocka kroppen lite. Jag gissar att jag redan imorn kommer få springa på toa stup i kvarten för att vätskan som de extra kolhydraterna orsakat börjar släppa.
 
När jag satt och skrev detta inlägg förra gången så kom jag precis på att jag glömt att skriva in två ägg jag åt till mellanmålet, vilket resulterade i att jag överskred mina 1100 kcal idag. Så fruktansvärt klantigt av mig. Men men, får bli 1100 imorn istället för de planerade 1200.
Jag brukar alltid skriva in vad jag äter direkt så jag har lite koll, men idag förde jag in allt precis innan middag för att se hur mycket jag kunde äta för att hålla mig inom ramen. Men glömde ju som sagt två ägg och alltså blev det för mycket idag. Aja, så kan det gå...
 
 
I förmiddags var vi ute på en långrunda, fick nog ihop en 7km iaf. Med lite jogg också. Men att springa med barnvagnen är verkligen inte skönt, men nån kilometer sprang jag iaf.
Sen till gymmet för ett styrkepass. Då jag ledsnat lite på gymmet nu, eller jag känner att jag hellre vill köra min förbränning utomhus, så har jag bestämt mig för att lägga om mitt schema igen för att slippa vara på gymmet varje dag helt enkelt.
Så idag körde jag bröst, axlar och triceps. Imorn tänkte jag jogga på kvällen, hoppas på fint väder sen kör jag gym nästa gång på onsdag och då är det ben/mage.
 
För att få fokus på förbränningen så måste jag nog helt enkelt lite vikterna vara lite oftare. Jag tycker det är så mycket roligare än förbränning så det blir lätt att det tar över. Men nu ska det brännas och då får jag helt enkelt se till att göra det som krävs.
 
Beach 2013 börjar äntligen närma sig!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar