tisdag 2 april 2013

Olgas jeansutmaning

Måste bara dela med mig av en lite kul grej som hände ikväll.
När jag var i Gdansk för 6 månader sen köpte jag ett par jeans. De var för små då men jag sa att jag skulle komma i dem inom några veckor. Det gjorde jag också. Men de var lite för tajta i låren så jag har inte använt dem en enda gång. Prislappen sitter fortfarande kvar, så oanvända är dem :)

Så läste jag igår på Olgas blogg att hon kör en jeansutmaning nu och i 8 veckor framåt. Kanon! tänkte jag, kör jag denna utmaning så kommer jeansen sitta perfekt sen.

Så jag köpte dagens tidning och förvarnade Damir om att han skulle få fota mig i mina för små jeans. Men när jag tog på mig dem så satt dem ju riktigt bra faktiskt. Lite tajta i låren fortfarande men mycket bättre än sist och midjan är till och med lite för stor nu. Mitt ständiga problem när det gäller byxor, det slår aldrig fel.

Men tänk vilken trevlig överraskning det blev då :) Ingen jeansutmaning med andra ord, hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar