måndag 22 april 2013

Imorn är en viktig dag...

Vill börja med att be om ursäkt för uselt bloggande denna helg, hoppas ni inte saknat mig allt för mycket där ute i hemmen ;)
Ska bli bättring på flera plan framöver och bloggandet är ett av dem planen.

Men just nu är all fokus riktad till imorgon. Jag lyckades nämligen gå vidare i rekryteringsprocessen och är nu en av två i en sista intervju. Hua vad jag är nervös. Jag vill verkligen ha det här jobbet och jag skulle bli ledsen om dem inte vill ha mig. Jag känner redan att företaget verkligen är ett företag jag skulle trivas bra på. De har ett tänkt som jag gillar skarpt, små detaljer som man tar tag i. Väldigt svårt att förklara i ett inlägg så här, men arbetsmiljön och företagsmiljön verkar riktigt riktigt bra.

Idag ska de ha ringt till mina referenser, hoppas hon fick tag på dem och att hon fick de svar hon ville ha.
Jag gissar att det kommer komma en fråga om löneanspråk imorn och jag vill va lite förberedd på den. Jag HATAR den frågan när den väl kommer, jag blir så himla osäker och vet inte alls vad jag ska säga. Lägger jag mig för högt nu eller räknar jag alldeles för lågt? Tänk vilken drömvärld det vore om man alltid fick det mesta man kan få för tillfället, haha. Yeah right!

Så här ligger lönerna för just den här tjänsten enligt Unionen. Så jag lägger mig nånstans mitt emellan helt enkelt och hoppas på att det blir bra :)

 
Så snälla håll en liten tumme för mig imorn 15.00. Jag kommer behöva alla positiva tankar som jag kan få för att ro hem det här. Tack! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar