torsdag 11 april 2013

När du får oväntat besök...



Idag fick vi kasta om planeringen lite när Damir fick ett sms från en kompis han inte träffat på säkert 8-10år. Kompisen hade vägarna förbi Eskilstuna och ville träffas.
Han kom över med hela familjen och det blev fika och massa prat :) Träningen blev senarelagt flera gånger om, men två timmar senare än vanligt kom jag iväg iaf.
Planen var att köra intervaller, axlar och mage med Josefina, men nu när det blev så här så fick jag köra bröst istället och ensam :(

Passet gick sådär, jag hade oflyt rakt igenom med mina maskiner. Fick lägga om träningen hela tiden och tillslut blev det bara disco av allting. Det är nästan så jag vill köra bröst imorn igen för att göra om och göra rätt. Så himla trist känsla när man åker hem och känner att det inte alls gick bra, eller bra och bra. Jag hade ingen skön känsla under passet, körde tungt men inte mer än så.
Men men....
Imorn gör vi ett nytt försök med intervaller, axlar och mage. Hoppas det går bättre då :)

Ställde mig på vågen imorse, har ju undvikit den där digitala saken ett tag nu. Några veckor iaf. Har haft känslan att jag ligger på under 80 men över 78, därför har jag inte vågat tittat för jag skulle bli så ledsen om det var över 80kg.
Men idag var det dags, kändes bra i kärlekshandtagen så jag tog steget upp på vågen... 76,9kg. Tjojooooohooooooo!
Det är den lägsta noteringen sen förra sommaren, ÄNTLIGEN!!

Det firade jag med en mindre bra dietdag idag. Suck! Men promenad, löpning och ett styrkepass snyggar ju till kcal-siffrorna lite iaf. Köpte mat från Ming Palace ikväll så jag har ingen aning om hur många kalorier jag fått i mig, men nog är det mer än min dagliga budget iaf. Så imorn får jag ligga extra lågt.

Nu badaaaaa!



2 kommentarer: