lördag 13 april 2013

Ta en vilodag kanske? Näääääääääääääää

Aktiv vila kan vi säga att jag haft idag. Jag drog till gymmet imorse (läs förmiddag) med tanken att jag skulle springa minst 5km på bandet. Men jag var så trött i kroppen, ingen energi alls idag. Det är sånna här dagar man ska vila, dagar då man är energilös och trött. När musklerna säger att nu får det vara nog, vi behöver vila.
Men när jag ändå var där så kunde jag ju iaf röra på mig lite. Så jag gick i 20 minuter, sprang 10 och gick sen ytterligare 15. Så jag fick ihop 45 minuter powerwalk iaf innan jag åkte hem igen.

Åt, fixade mat till lillskruttan och sen var det dags att dra till jobbet. Nu är jag hemma igen, sitter i soffan och skriver medans Damir kollar på Gangster Squad.

Det är ingen Ninafilm så jag skriver hellre och kikar runt lite på nätet. Ska ta mig ett varmt bad strax och sen krypa ner.

Så här trött i både kropp och knopp var länge sen jag var. En rätt skön känsla faktiskt, iaf nu när jag inte har nåt inplanerat och inga måsten. Kanonskönt!

Jag ligger tillgänglig för bokning imorn också, så dem kanske ringer imorn bitti och vill att jag kommer in och jobbar. Så en tidig läggning vore ju faktiskt rätt bra.

Passet igår har satt sina spår, jag har träningsvärk i magen och axlarna är väldigt stela. Hoppas Josefina känner samma sak :)

Ha en trevlig helg där ute, njut nu för imorn börjar en ny träningsvecka!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar