torsdag 4 april 2013

Gör om - gör rätt! Näää, inte Nina inte. Suck!



Ibland blir jag så himla sur på mig själv att jag är så korkad att klockarna stannar. Igår fick jag ju håll och kramp i magen när jag sprang till gymmet eftersom jag hade ätit för tätt inpå. Kan ni gissa vem som åt ungefär exakt lika kort tid innan hon skulle springa till gymmet idag då???
Jepp, alldeles riktigt, det var jag det!!
Hur funkar man i skallen när man gör precis samma grej två dagar i rad? Och särskilt när man till och med tänker att det här ska jag inte göra om.
Men nu tänker jag så igen och så får vi hoppas att jag inte gör om exakt samma tabbe igen. Nästa gång äter jag EFTER träningen om jag ska springa till gymmet. Efter och inte före.
Usch vad less jag blev på mig själv när jag kände hållet redan när jag gick. Jag hann inte ens börja springa förs magen krampade, så jag gick och gick och väntade på att det skulle lägga sig lite. Till slut kändes det bättre och jag sprang sista biten till gymmet, fick väl ihop 2km bara. Men det är bättre än ingenting iaf. Straffade mig själv med att även springa hem från gymmet, men då tog jag ingen omväg så det blev bara 1,5km.

Körde favoriten axlar idag, det gick kanon. Var inte speciellt stark men det kan man ju kanske inte räkna med jämt heller. Jag körde rätt många övningar och det kändes kanon.

Imorn hoppas jag på att bli bokad på jobb. Men om det inte blir nåt jobb så hoppas vi på barnvakt så vi kan köra ett bröstpass tillsammans. Men som sagt, jobb står högst på listan just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar