tisdag 9 april 2013

Helgen i bilder

I fredags vaknade jag och var på så pissdåligt humör på grund av dessa jävla dagar utan bokning på jobb. Det gör mig galen att inte få jobba när jag vill jobba. Måste kolla upp vad det beror på att man inte blir bokad alls lika mycket längre :(
Jag är sämst på att vara arbetslös, jag är på dåligt humör och gråter typ varannan halvtimme, känner mig värdelös och bara mår skit helt enkelt. Hoppas trenden vänder snart så jag slipper de här känslorna.

Men tog tag i mig själv och ryckte upp mig. Snälla Josefina tog hand om lillskruttan så jag och Damir kunde köra ett pass tillsammans. Hmm, kom på nu att det har jag ju redan skrivit om. Haha, bra koll som vanligt.

Glad Nina i bilen efter träningen med Damir :)

I fredags kväll träffade jag upp två tjejer från senaste jobbet. Vi åt på Papas Tapas, så himla god mat. Miniportioner men plockar man på sig några stycken så blir man mätt :)

Tjuvstartade med ett glas vin här hemma. Götteligött!

Som tur var blev det inte speciellt sent i fredags, för lördags morgon hade jag date med Josefina och löpbanden. Vi körde intervaller så jag höll på att svimma. 15 minuter uppvärmning, 25 minuter intervaller och sen nedvarvning men vet inte hur länge. Några minuter krävdes det iaf så hjärtat fick lugna ner sig lite.
Vi la upp intervallerna enligt följande:
1 minut på 6km/h
1 minut på 9km/h
1 minut på 13km/h

Avslutade på 15km/h och trodde på riktigt jag skulle dö. Fick lov att sätta mig en stund efter den sista rushen, höll på att avlida :)

Svettig och blek efter intervallerna.

Sen skulle världens bästa lilltott firas. Fille fyllde 4 år. Tårta och saft hemma hos syster.

Emilija hos bästa mormor :)

Jepp, sen var det 30 årsfest alá grande! Jag och Tezzan slog våra kloka ihop och ordnade party för 30 av våra vänner. Det var verkligen SKITKUL rakt igenom. Jag hade verkligen en helt underbar kväll men mina allra närmsta vänner. Tack alla som var där ♥











 
 
Jag är inte så "Bad Girl" men jag gillade den lilla presenten (presenterna) ändå :)
Fick förutom denna utstyrseln champange, blommor, vin, tryffel, choklad och en kryssning med mina allra finaste!! Tack igen för en underbar kväll, ni är fan dem bästa vännerna man kan tänkas ha ♥

2 kommentarer: