tisdag 30 april 2013

Löpning, axlar och bröst


Till

Från

Min GPS måste ha fått tupp juck när jag sprang hem för inte tusan kan det helt plötsligt bara 2,3km hem från gymmet. 1,8 brukar det vara och jag tror inte lägenheten har flyttat på sig.
Men riktigt bra tempo hem idag, kändes jättebra. Typ 4,20/km och det är mycket snabbare kilometertid än jag har annars. Iofs är det en kortare sträcka men känns ändå bra att få lite fart på benen också :)

På gymmet körde jag 4 övningar bröst och 4 övningar axlar. Stark som sig bör efter helgen :)

Igår skrev jag:
Måndag:
1100 kcal -
Landade på 1500 
Powerwalk - Hann inte, tog därför en omväg till gymmet och sprang även hem
Jogg till gymmet - Check!
Axlar, bröst, triceps - Kör triceps med rygg och biceps istället.

Imorn är det valborg och min underbara vän/ Emilijas gudmor kommer hit ♥ Klockan 10 ska vi möta henne vid tåget, ska bli så himla härligt att ha henne här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar