onsdag 17 april 2013

Jogg - axlar - jogg

Det ska bli väldigt skönt med en vilodag imorn för jag är grymt trött i kroppen. Är lite förvånad faktiskt för jag har ju inte ens kört ben än, hehe. Men har ju iofs inte vilat sen förra söndagen, det är 10 dagars träning på raken. Inte så jäkla konstigt jag är trött i kroppen, haha. Aja, imorn är det vila från träning för inte kan man väl räkna shopping på Ullared som träning?

Dagens mat har gått jättebra, inte en endaste liten dutt av nåt skräp. 99% är inte illa pinkat alltså, bra bra!

 
 
Idag sprang jag till gymmet, 4,2km fick jag ihop. Eller ja, joggade är väl kanske en bättre beskrivning. Sen körde jag 6 axelövningar tillsammans med Josefina och så fick jag springa hem också.
Hårt men skönt pass men som sagt ska det bli j------vligt skönt med en vilodag imorn.
 
Kör hårt där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar