onsdag 10 april 2013

Bra dag!



Hoppas på att detta är jag imorn :)
 
Idag körde jag ben. Fick inte till den där härliga känslan riktigt tyvärr, men körde på bra ändå trots att det var mest tungt och flåsigt passet igenom. Blir väldigt lätt yr så jag måste vila längre än vanligt mellan seten. Tror det beror på mitt låga kaloriintag, kroppen behöver vila lite mer när man kör tungt då.
Började med 10 minuter på cykeln eftersom alla crossar var upptagna. Så fort en blev ledig hoppade jag på den och körde 30 minuter till.
Bensparkar
Benpressar
Squats
Utfall i squatmaskin
Sittande vadpressar
 
Har kört bra med förbränning den här veckan. Löpning måndag och tisdag, crossen idag och imorn ska jag och Josefina köra intervaller. På fredag eller lördag ska jag få till en löprunda igen. 3 dagar i veckan är perfekt!
 
 
 




2692 - 1059 = 1633 kcal idag och 1690 igår, very good work Nina! Håll i det här nu så kommer det visa minus på vågen nästa vecka. Kööööööör!!!!
 

2 kommentarer:

  1. en liiiiiiten fråga bara, vad heter den appen!?

    / R

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kaloriräknaren :)
      Skrev om den i detta inlägg:
      http://ninakanflina.blogspot.se/2013/02/kaloriraknaren.html

      Den är verkligen jättebra!

      Radera