söndag 14 oktober 2012

Barnloppis

Nu har jag varit på min livs första barnloppis. Idag klockan 10.00 slog dörrarna upp och jag var där strax efter. Jag var helt oförberedd på vad jag skulle mötas av. I min värld så hade det varit några bord med lite kläder och några besökare som lugnt och stilla gick omkring och kikade. No no!
Massa folk som slängde runt med kläder och leksaker överallt. Fulla lådor med kläder för typ 3kr, där var det kaos. Trängsel, barnvagnar, skrikande barn, lessa pappor etc etc...
Men jag gjorde mig några fynd, enligt mig själv iaf. 150kr gjorde jag av med och fick med mig:
1 vinteroverall
2 långärmade tröjor
1 klänning
1 par vantar
1 halsduk
2 leksaker

Jag är glad att jag åkte själv för då går det snabbt och så smidigt det nu kan gå i ett sånt vimmel av folk. Jag kommer helt klart göra om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar