onsdag 3 oktober 2012

Känslan av att inte känna sig tjock

Känslan att inte känna sig tjock när man står framför spegeln är helt jävla obeskrivlig. Självklart kan man stå där titt som tätt och vara självkritisk och hitta massa fel som man önskar inte fanns. Men överlag, på det stora hela, så är jag nöjd. Jag känner mig "normal" och det känns så himla bra.
Det är som en kompis sa nu när vi var iväg, hon har också gått ner en hel del i vikt. Hon sa "det är så jävla härligt att slippa stå och bläddra bland galgarna tills man hamnar längst bak där de stora storlekarna är". Och det är så sant. Nu är ju min rumpa och mina lår av den kalibern att jag fortfarande måste titta efter lite större storlekar, men inte lika stort som förut iaf. Det är tajt som fan över rumpan och låren och så är det alldeles för stort  i midjan så jag måste ha skärp. Men det är ett problem som jag känner igen från mina "smala" tid så det gör ingenting alls :)
 
 

 
Nu ska vi ut och gå i solen och besöka nån lekpark så Emilija får leka av sig lite också. Sen blir det till att ladda för ett trevligt rygg- och bicepspass ikväll. Ska även brassa på med 10st backintervaller på bandet. Det var länge sen. Tjohooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar