måndag 22 oktober 2012

Boka resa

I vår ska vi i lilla familjen ÄNTLIGEN få lite sol på oss. Tanken har ju varit att vi inte ska åka nånstans med Emilija förs vi drar ner till Jugge nästa sommar. Men jag står inte ut om jag inte får sol på mig innan dess. Och så fyller vi 30 år båda två så vi ger oss själva en all-inclusiveresa i present.
Favoriten Thailand blir för lång flygresa, Egyptien eller Cypern kommer inte på tal för Mister så vi kör på Kanarieholmarna. Solsäkrast och minst blåsigt är Puerto Rico på Gran Canaria så det lutar åt att vi bokar nåt där.
Har nån av er bott på nåt all-inclusivehotell där?

Just nu står det mellan dessa två

http://www.apollo.se/se/vart-vill-du-resa/europa/spanien/grancanaria/puertorico/accomodations/pages/clubhotelriuvistamar.aspx

http://www.ving.se/kanarieoarna/puerto-rico/puerto-azul

Det första alternativet med Apollo är ca 1500kr dyrare.
Jag tycker det är så himla svårt att veta vad man ska ta, det är ju en djungel med hotell när man ska hitta nåt att boka. Sen blir jag tveksam om man ska boka redan nu eller avvakta lite för att kolla om priserna ändras nåt. Men då kanske det blir fullt istället? Hmm....

Hur som helst ska det bli väldigt skönt att komma bort. Extra skönt med en liten morot så här i höstmörkret och ännu värre sen när slasket kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar