måndag 1 oktober 2012

En dag fick jag sen var det dags igen...

.... för benträning.
Jag har haft en sån sjuk träningsvärk efter förra benpasset och inte förs idag så har jag kunnat röra mig utan smärta. Men usch vad ont jag haft. Baksida lår, framsida lår och rumpan ska vi inte ens prata om. Ett tag kunde jag inte ens sätta mig på toaletten utan stöd för att komma ner.
Men idag som sagt har det äntligen gått över. Men vid lunch messade Damir att det blir benträning ikväll. Haha, den friheten varade inte länge, för jag vet ju att det kommer börja om efter dagens pass.

Sittande pressar
Insida - utsida
Utfall
Benböj
Benspark - sittande curl
Mage

Energin var på topp efter tre dagars vila och massa mat. Känner mig i bra form och det hade jag verkligen inte väntat mig dagen efter en sån här helg. Men det är bara passa på att njuta när det känns så här bra i kroppen.
Köpte ett par jeans som var på gränsen till för små. Min kommentar var "ge mig en månad så sitter dem perfekt". Så det får bli nästa mål... Att komma i mina nya jeans!

Kör bara kör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar