fredag 19 oktober 2012

Ett skafferi ovanpå skafferiet

 
 
Pwo, proteinpulver, aminos, creatine och allt vad det nu är. I mittskåpet finna vitaminer och Omega3 och i några hinkar under köksbordet finns Gainer och ännu mer proteinpulver.
Sanslöst!
Jag använder "bara" PWO, Aminos och Protienpulver. Vitaminer lite till och från, mest som nu när jag känner av att en förkylning är på g.
Denise har tipsat om en riktigt bra fettförbrännare också och flera års dietande så tror jag nog att hon har rätt god inblick i vad som funkar och vad som inte funkar.
Sen är det ju rätt självklart att bara för att man tar ett piller som hjälper till att bränna fett så kan man ju inte bara sätta sig ner på sitt feta ass och bara vänta på resultatet.
 
Jag har jobbat ihop lite energi nu för att ta tag i dieten lite hårdare. Så i november tänker jag köra lika hårt med kosten som jag gör med träningen. Inga frukostbufféer och inga fina middagar mitt i veckan and so on. Jag ska på en kryssning med nya jobbet mitt i november, då blir det 3 dagar utan strikt diet, men resten av månaden ska vara stenhård. Jag behöver en liten skjuss för att komma vidare från denna plattå jag hamnat på, 80kg. Egentligen är det mer "pluffset" jag vill bli av med än kilona. Jag vet inte om det känns ännu värre nu när jag har mens och är rena Michelingubben själv, men jag vill tighta till allting mer nu.
Träningen finns inget att klaga på men kosten går att få till striktare. Så det finns ju inga ursäkter än att helt enkelt bara ta tag i det.
 
Kör bara kör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar