torsdag 4 oktober 2012

Idag har jag haft en sån där härligt bra dag

 
Idag har det varit en riktig mysdag på landet. Inte mitt land då utan Jonas landställe utanför Flen. För några år sen hängde vi där hela somrarna, det ligger jättefint precis vid en sjö. Jag är så himla glad att vi har kunnat behålla vår vänskap som vi har. Det är få förunnat att kunna fortsätta som så bra vänner efter att ett förhållande tagit slut. Men vi har lyckats bra med det :)
 
Hann med en liten runda till gymmet, trots vilodag. Skulle ut och äta på kvällen och för samvetets skull så körde jag lite på crossen innan. Hann inte mer än dryga halvtimmen, men det är ju iaf nåt. Sen en snabbdusch innan jag mötte upp tjejerna för lite italiensk mat och ett glas rött till.
 
En riktig kanondag helt enkelt!
 
Emilija röjde runt som vanligt.
 
Livet på landet.
Jag tror inte ni anar hur mycket jag tycker om att grilla korv ute på en brasa. Vi hade var sin kanelbulle också, men den försvann så fort att den inte hann komma med på bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar