onsdag 5 september 2012

Alltid redo

Och här sitter jag redo att gå till tandläkaren. Hann till och med börja bli lite irriterad på Damir som inte är hemma än trots att jag sa att jag måste gå senast 10 i.
Kollade en extra gång på klockan och insåg att jag ligger en timme före i schemat, tandläkartiden är inte förs 10.20 och inte om 20 minuter då klockan är 9.20.
Suck åt mig själv!

Aja, nu hann jag ju skriva lite här innan jag drar.
Jag ställde mig på vågen imorse och det var väl kanske inte lika bra som jag hade hoppats men det är neråt iaf. Mycket vill ha mer, eller hur är det man säger?!?
81,8kg så det kryper neråt den där 7an. Snart så!
Kroppen känns iaf väldigt bra när jag står framför spegeln och i allmänt också. Den värsta känslan är ju när man känner sig så där slapp. Det känns som det nästan dallrar när man rör sig. Som en Jelly. En riktigt hemsk känsla som ofta kommer när jag inte tränat på ett tag.

Men 81,8 imorse, alltså 1,9 kvar tills det är dags för Polen i slutet av månaden. På måndag början Damir jobba igen och det kommer bli lättare att hålla morgonpromenadsrutinerna.

Kör bara kör!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar