tisdag 18 september 2012

En måndag med massa energi

Så jäkla skön känsla när det liksom stämmer bra i kroppen. Det var skitväder i morse så promenaden blev lite senare idag, men den blev av iaf. Solsken och snålblåst, helt omöjligt att veta vad jag ska ta på Emilija för kläder. Hatar när det blåser.

Testade min nya PWO, pre workout, innan min cardioträning idag. Fy tusan säger jag bara! Vilken jäkla skillnad. Det gick kanon, jag kände mig som en duracellkanin när jag stod på min cross. Haha, "it goes on and on and on......."
Mina tidigare PWO kommer inte ens i närheten av den här, riktigt kul med nåt nytt. Efter cardion så körde jag 6x12 ryggresningar och sen 8x12 sittande vadpressar. Idag var en sån där dag som det kändes att jag kunnat stanna på gymmet precis hela kvällen. Det gick kanon och träna och det var en skön stämning på gymmet. Sen att jag har min familj där är ju helt underbart.

Emilija är så himla snäll, jag vet att jag tjatar om det, men det är faktiskt så himla skönt att hon är så lätt att ha med. Flera på gymmet kommer fram och berömmer henne. Hon får så himla många leenden av grabbarna att jag tror nog hon kommer bli riktigt svårflirtad när hon blir stor. En man sa igår att när hon blir en stor idrottstjärna så kommer hon att berätta i intervjuer att hon är uppvuxen på ett gym.
Snart när hon kan gå och känner igen folket där lite mer, så kommer hon väl hitta sina favoriter att flirta lite extra med.

Imorn ska jag testa att springa lite igen. Jag hoppas hoppas hoppas att skorna funkar och att jag inte får ont i höften. Jag skippar promenaden för att ha fräscha ben och så får vi hoppas det är ok väder så jag kan köra i spåret. Tänkte börja med 2,5km och funkar det så kör jag på med ett varv till eller iaf 1,25km till. Regnar det så får jag köra på bandet på gymmet, men som sagt, jag hoppas på upphåll.


När ni väl läst så här långt så kan ni väl kosta på er en kommentar också. Är så nyfiken vilka ni är som kikar in här hos mig :)

2 kommentarer:

  1. Tycker du är fantastisk duktig o härligt när lilltjejen hjälper till med ett bra humör :-)
    Kramar Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Karin. Ja hon hjälper faktiskt till nåt enormt :)
      Kram

      Radera