söndag 23 september 2012

Lördag/vilodag/ätardag

Usch vilken dag det varit idag. Den började helt ok, men sen har den liksom bara gått utför. Eller nu är den iofs rätt ok när det är en minut kvar på dygnet (i skrivande stund).
Inget blev som planerat och det tycker ju inte en planeringsmänniska som jag om. Saker och ting har blivit lite uppförstorade i onödan och det är väl i ärlighetens namn mest min förtjänst. Så himla typiskt mig att inte bara låta saker och ting vara. Damir blir galen på mig när det gäller den biten. Vet inte hur många gånger han säger till mig "skit i det bara". Men jag kan liksom inte när jag tycker att nån gjort fel eller behandlat mig fel. Nåt att jobba på kanske Nina?!!

Aja, vilodag och ätardag. Stoppade precis in den sista godisbiten i munnen och känner mig lite småmätt på godis. Då kanske man kan hålla sig ändå till nästa helg nu då. Har även druckit några glas vin idag och varit ute och ätit på Pitchers. Precis som en ätardag ska vara.

Imorn är det träning igen och hoppas på fint väder så vi äntligen kan ta en gemensam powerwalk när vi vaknar.
Längtar sjukt mycket tills jag kan börja träna normalt igen med lite vikter. Då ska det byggas, tjohooo!!

Men nu blir det bingen. Laku noc!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar