tisdag 4 september 2012

Ändrade planer igen

Tror jag somnade innan 22 igår, så sanslöst trött efter löprundan. La mig för att läsa lite i min bok men tror knappast jag kom en sida framåt ens. Emilija har tydligen levt om hela natten och jag har inte hört henne nån gång. Gick inte upp förs 9 imorse så 11 timmars sömn gjorde susen för idag har jag känt mig utvilad.

I början så här när man skär ner så mycket på kaloriintaget så är det ju inte så konstigt att man blir trött. Det var precis likadant i våras. Men det är bara bita ihop så kommer kroppen snart vänja sig och förhoppningsvis ge med sig och släppa på några kilon.

Damir var iväg en sväng idag så jag kom inte ut på min promenad imorse. På grund av handen så vill jag inte ge mig ut ensam med Skrutt. Men tog mig till gymmet på eftermiddagen och körde 60min på crossen och 5 set bröst. Det finns några enstaka övningar som funkar nu när jag inte får använda handen. Jag fokuserar på min förbränning nu men kör iaf dessa övningar så inte musklerna faller i dvala helt och hållet. En vecka har gått, bara ca 5 veckor kvar innan jag kan köra med lite vikter igen.

Det är rätt sjukt ändå hur man kan ställa om när man verkligen vill köra hårt. Eller jag iaf. Idag körde jag alltså en timme kondition och 5 set styrka och det känns lite som jag fuskat i och  med att jag bara kört ett pass idag. Aja, imorn blir det nog två iaf. Eller kanske inte förresten, jag ska till tandläkaren och slipa till en liten "fraktur" på en tand. Jag hoppas det bara är det som är fel, så de inte hittar en massa hål också. Jag verkligen avskyr tandläkaren, dels för att det är obehagligt och dels för att jag är rädd att de ska hitta massa fel och kräva massa pengar av mig. Hua!

Imorn bitti tänkte jag väga mig igen. Hoppas på att det har minskat lite iaf. Skulle bli jätteglad om det börjar röra sig ner åt 81. Om det ska var 79 och 3,5 vecka så skulle 81 sitta fint imorn. Håll tummarna för det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar