torsdag 13 september 2012

Snälla ta fast den här jäveln



 
 
Fy vad illa berörd jag blev att kolla på Efterlyst igår. Jag brukar faktiskt inte titta på det för jag blir så upprörd. Det händer så himla mycket skit hela tiden. Men igår kollade vi och så får man se det här klippet. Fy fan säger jag bara!
Åh vad jag önskar att jag kände igen honom så jag kunde hjälpa till att få fast honom. Tyvärr tror jag ju iofs inte att han skulle få ett tillräckligt hårt straff här i Sverige. Som en facebookvän skrev "släpp honom mitt på sergelstorg till allmänhetens förfogande".
Själv sa jag att jag skulle vilja ha honom fastbunden framför mig i ett enskilt rum där ingen såg eller hörde oss.
 
Usch vilken hemsk människa alltså. Han förtjänar verkligen inte att gå fri. Men som en kommentar jag läste så kommer han inte känna nån ånger. För en människa som han, som gör nåt sånt här, kan omöjligt ha några känslor över huvud taget.
 

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar