måndag 3 september 2012

Fy tusan vad tungt det gick idag

Sköt på den där jäkla löprundan ända in i det sista och mörkt hann det bli så det var ju inte så smart gjort. Tur det är elljusspår i Odlarn.

3,7 km kämpade jag ihop. Det var sjukt tungt, ville ge upp och gå flera gånger. Men jag bet ihop, tänkte för mig själv att 3 kilometer ska jag fan orka. Och det gjorde jag :))

Jag är långt ifrån den kilometertid som jag ska upp till men det är ju 9 månader dit så jag har god tid på mig att träna.
Får ont i min högra höft när jag har sprungit. Känner ingenting medans jag springer men efteråt är det värre. Har börjat stretcha mer men det här sitter på utsidan av höften, alltså inte höftböjaren som annars är vanlig att få ont i.
Kanske beror på att jag bär upp en hel del kilon? Eller jag vet inte, hoppas det går över iaf.



Imorse var jag iaf tillbaka i mitt vanliga tempo på promenaden. Har vilat från gymmet så är extra peppad på gym imorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar