fredag 21 september 2012

And he does it again

Min pojkvän kommer nog aldrig att gå till historien som den mest romantiska direkt. Men ibland överraskar han mig och då blir jag så där lycklig och löjligt kär i honom. Eller det är jag ju hela tiden men jag blir lite extra kär i honom då. Han kommer nog strypa mig för att jag skriver om det här, men jag tar den risken. Vi tjejer gillar liksom när ens partner gör nåt extra för en. Och idag var en sån dag.

Han skrev på sms att han lagt till en låt i vår spotifylista och att "den var till mig" på samma sätt som han gjort en gång förut. Då var det Bruno Mars låt - Just the way you are. Den gången blev jag så glad att jag började gråta. Mycket finare gjort än om han kommit hem med blommor :)



Lyssna på texten och säg den tjej som inte skulle bli glad av att få den "tillägnad" sig.




Och idag var det alltså dags igen. Jag började inte gråta den här gången, men jag har lyssnat på låten säkert 10 gånger och jag får ett sånt där fånigt leende på läpparna. Det gjorde verkligen min dag idag.



Så ni pojkvänner som läser denna blogg, lägg det här på minnet för vi tjejer ÄLSKAR att få sånna här små trevliga kärleksförklaringar.

Om jag inte skriver nåt imorn så vet ni att det nog med all säkerhet beror på att Damir har strypt mig för att jag berättat detta :)))

1 kommentar: