måndag 24 september 2012

En liten irriterande meddelanderuta

Om några av er kanske har letat sig lite bakåt i tiden i denna blogg så har det säkert kommit upp en liten meddelanderuta där det står att man ska ansluta till... bla bla bla
Användarnamn och lösenord krävs för servern jagochminax.blogg.se på Login Required.
Varning: Den här servern begär att du ska skicka ditt användarnamn och lösenord på ett sätt som inte är säkert (basic-autentisering utan säker anslutning).

Denna ruta kommer upp för att jag har kopierat bilder från bloggar som sen har låsts av olika anledningar. Det skulle bli ett hästjobb att leta upp vilka bilder det är och det orkar jag inte göra. Men klicka bara på Avbryt så kommer ni till mina inlägg men utan bilder. Som sagt är det lånade bilder så inget märkvärdigt ändå :)

Bakåt i tiden finner ni ännu mer träningsinlägg, bland annat en del inlägg om mina minus 16kg i våras. Det finns också en hel del inlägg om min graviditet. Har skrivit av mig lite om när min ex svärfar gick bort i cancer. Hur det kändes när exet skaffade ny tjej. Missfall. Och även lite om när jag och Damir träffades :)
Men klicka som sagt Avbryt om rutan kommer upp, så kommer ni till inläggen ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar